Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

INB Marketing - logo, branding, strony www, marketing z gwarancją

Lublin

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak skutecznie promować swoją firmę w Internecie?

Autor: INB Marketing - logo, branding, strony www, marketing z gwarancją, publikacja: 2015-03-13

Internet stał się już powszechny dla wielu ludzi. W Polsce według badań Net Track z Interentu w 2014 roku korzystało 69 % Polaków. W sieci promuje się coraz więcej przedsiębiorstw. Każdy szuka tam kontaktu do firmy, fryzjera, sprawdza oferty sklepów, robi zakupy, porównuje ceny. To miejsce komunikacji z klientem i budowania relacji. W dodatku można je budować za rozsądne pieniądze.

Zdjęcie nr 1

Fenomenem marketingu internetowego jest podążanie za współczesnymi trendami. Aby być skutecznym trzeba być na czasie, a także nastawionym na klienta. Liczy się klient, jego potrzeby i pragnienia, to jakie koszty poniesie, aby je zaspokoić. Ważny jest komfort nabywania produktów i dwustronna komunikacja z  lientem, która buduje z nim trwałą relację.

Jakie środki promocji wybrać?

Strona inernetowa to Twoja wizytówka, powinny znaleźć się na niej informacje o firmie, informacje kontaktowe, opis działalności firmy. Jeśli tworzysz sklep www, stwórz go tak, by zachęcić klienta do zakupów, nie odstraszyć. Niech formularz zamówień będzie krótki, a płatności online dostępne w Twoim sklepie. W obu przypadkach strony, lub sklepu, istotny jest przyjazny interfejs i zasady użyteczności witryny.

Pozycjonowanie wyniesie na piedestały Twoją stronę/ sklep www – mowa oczywiści o piedestale wyników wyszukiwania Google, czyli pierwszej karcie wyników na wybrane frazy kluczowe. Dzięki temu Twój potencjalny klient znajdzie Cię szybko w Internecie, co zwiększy liczbę odwiedzin i zapytań dotyczących Twojej oferty.

Remarketing to narzędzie służące podążaniu za użytkownikiem, który był już na naszej stronie/ sklepie, ale nie doszło do zakończenia pożądanej czynności, np. zapisania się do newslettera, zakupu produktu. Śledzisz użytkownika i przypominasz mu o swojej ofercie, tak by doszło do konwersji.

Aktywność na portalach społecznościowych służy budowaniu świadomości marki relacji z fanami marki oraz klientami. Ważne, że na portalu, np. Google +, Facebook, możemy pokazać naszą firmę, jako ludzi nie maszyny, czy produkty, co zbliża do klienta, buduje zaufanie.

Kampanie e-mail marektingowe pozwalają budować relację z klientami, tanio i szybko wysyłać dużą liczbę e-mail, nie do setki użytkowników, ale nawet do kilkudziesięciu tysięcy na raz.

Atutem narzędzi marketingowych w Internecie jest automatyzacja marketingu, czyli używanie systemów, które pozwalają na gromadzenie i analizę informacji o działaniach w sieci, dzięki czemu możesz skutecznie zoptymalizować swoją promocję i dotrzeć do odpowiednio dobranej grupy docelowej.

Marketing internetowy pozwala na skuteczność, ponieważ jest oparty o trendy. Dzięki odpowiednim działaniom w sieci zrealizujesz swoje cele i zdobędziesz klientów. Zastanów się, co wybrać.



Opracowano:
Michał Janiszek
INB Marketing Sp. z o.o.

Agencja interaktywna - gdzie szukać?

Poniżej przedstawiamy ranking 25 303 Specjalistów Marketingu Internetowego najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: