Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

INB Marketing - logo, branding, strony www, marketing z gwarancją

Lublin

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak budować ruch na stronie www?

Autor: INB Marketing - logo, branding, strony www, marketing z gwarancją, publikacja: 2015-03-13

Każdy może stworzyć swoją stronę www, lub wynająć profesjonalistów, którzy ją zaprojektują. Może to być wizytówka firmy, osobisty blog. Umieszczasz na niej ofertę firmy i chcesz by klienci Cię odwiedzali i zamawiali Twoje usługi, by witryna służyła zwiększeniu sprzedaży. Sama strona może nie wystarczyć.

Co zrobić by mieć duży ruch na stronie i by klienci do nas wracali?

Zdjęcie nr 1

Pamiętaj o zasadach web usability – strona ma być czytelna i przejrzysta, z intuicyjną nawigacją. Tak, aby użytkownik mógł swobodnie i szybko się po niej poruszać. Bardzo istotna kwestia to stworzenie strony responsywnej – takiej, która będzie dostosowana do urządzeń mobilnych. Taka strona jest przyjazna i dla użytkowników i dla Google.

Istotne jest również pozycjonowanie na wybrane frazy kluczowe, po wpisaniu, których Twoja strona znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wyniki te są darzone przez internautów sporym zaufaniem. Gwarantują również dużą liczbę odwiedzin strony www. Dzięki pozycjonowaniu zwiększysz zainteresowanie swoją stroną www.

Następny jest content, czyli atrakcyjne treści, które towarzyszą na swojej stronie. Ma to być odpowiedź na potrzeby internautów. Jeśli stworzysz interesujące treści istnieje większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient je przeczyta i udostępni, niż te bezwartościowe. Zbuduje to ruch na stronie www i świadomość Twojej marki.

Newsletter – to elektroniczna forma biuletynu. Powinieneś włączyć taką usługę. Zapisanie się, pozwoli na wysyłanie im atrakcyjnych treści ze swojej strony www, przypominanie o firmie i marce. Zbierzesz bazę adresową, do której możesz wysłać kampanię mailingową przedstawiającą najnowszą ofertę. Warto!

Integracja strony z mediami społecznościowymi pozwoli na budowanie relacji z fanami marki, pokażesz pierwiastek ludzki, nie firmowy. Możesz przedstawić doświadczenie ludzi, wiedzę, poczucie humoru. Skupić wokół marki nie tylko fanów, ale i potencjalnych klientów, kontrahentów, dostawców. Wstawiać na fanpage treści ze strony, co również pozwoli na zwiększenie ruchu.

Wdrażanie tych działań w sieci jest skuteczne i tanie, naprawdę warto – zdobędziesz ruch to zdobędziesz klientów.



Opracowano:
Michał Janiszek
INB Marketing Sp. z o.o.

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 457 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: